خبر جدید

بروکر فارکس ایرانی معتبر

ٍثبت نام

Dear Customer, We have launched Video KYC facility for New customer to open savings ac

5 روش کسب درآمد از بروکرها بدون سرمایه

جدول مطالب

Telegram
5 روش کسب درآمد از بروکرها بدون سرمایه

قبل از هر مقدمه دیگری ابتدا به تعریف بروکر فارکس می پردازیم. کارگزار یا بروکر یک فرد یا شرکتی است که به انجام معاملات بین خریداران، فروشندگان یا معامله گران کمک می کند. بروکرها به عنوان واسطه در بسیاری از موارد عمل می کنند و خدمات اجرایی را نیز ارائه می دهند.

بروکر تراکنش های مالی را در انواع مختلف بازار مانند سهام و فارکس مدیریت و اجرا می کند. تعداد کمی از معامله‌گران وقت می‌گذارند تا بفهمند که وقتی یک موقعیت را نزد کارگزار خود باز می‌کنند، پولشان به کجا می‌رود و واقعاً چقدر برای خودشان و بروکر هزینه دارد.

ما دو نوع بروکر داریم، بروکر های معاملاتی مثل فارکس و کارگزاران ارائه دهنده بورس. این دو بروکر ممکن است به نظر شما عملکرد مشابهی داشته باشند، اما تفاوت‌ های مشخصی بین آن ها وجود دارد. به عنوان مثال در حالی که کارگزاران سهام بر خرید و فروش سهام تمرکز می کنند، کارگزاران معاملاتی ممکن است به شما امکان دسترسی به بازارهایی مانند فارکس و شاخص ها را بدهند.

بزرگ ترین تفاوت بین بروکرها نحوه کسب درآمد از بروکر است. کارگزاران یا بروکرهای بورس معمولا بیشتر پول خود را از کمیسیونی که دریافت می کنند که به دست می آورند. از سوی دیگر، کارگزاران معاملاتی تمایل دارند از اسپرد و همچنین کارمزد، تامین مالی یک شبه و غیره درآمد کسب کنند.

 

بررسی درآمدهای بروکرها

 

راه های زیادی وجود دارد که بروکرها از طریق مشتریان خود درآمد کسب می کنند که ما آن ها را برای شما توضیح می دهیم.

  • کمیسیون

به طور معمول، کارگزاران سهام یا بروکر هایی که می توان سهام را در آن معامله کرد از کمیسیون هایی که برای باز کردن یا بستن موقعیت های معامله گران دریافت می شود، امرار معاش می کنند که می تواند به صورت نرخ ثابت، بر اساس هر سهم یا به عنوان درصدی از ارزش کل معامله شما هنگام باز و بسته کردن معامله باشد.

  • هزینه های نگهداری

بروکر می تواند یک هزینه ای را به عنوان نگهداشتن پول شما، از شما بگیرد. به عبارت ساده، این مبلغ کمی است که اگر حساب شما برای مدت طولانی فعالیت نداشته باشد، ماهانه از پول شما کاسته می شود.

 

بررسی درآمدهای بروکرها

  • هزینه های واریز و برداشت

برای افتتاح حساب در اکثر بروکر ها، باید حداقل مبلغی را واریز کنید که برای اطمینان از داشتن سرمایه لازم برای گرفتن موقعیت در بازار است. برخی از کارگزاران بورس نیز هر بار که وجوه اضافی را از حساب خود واریز می کنید یا برداشت می کنید، از شما پول می گیرند. معمولاً این یک نرخ ثابت است و متناسب با معاملات شما نیست.

 

  • اسپرد

کارگزاران معاملاتی بیشتر درآمد خود را از اسپرد به دست می آورند. این مورد به این معنی است که بین قیمت خود ابزار و مقداری که در معامله خود پرداخت خواهید کرد تفاوت وجود خواهد داشت. اگر یک کارگزار معاملاتی انتخاب کند که اسپرد را به معاملات شما اضافه کند، این هزینه باید به طور کامل در وب سایت یا پلتفرم معاملاتی آن ها قرار داشته باشد.

 

  • حق بیمه توقف تضمینی

برای کمک به شما برای به حداقل رساندن ضرر و محافظت از شما در برابر لغزش و مدیریت ریسک، بسیاری از کارگزاران معاملاتی توقف های تضمینی ارائه می دهند. این بدان معنی است که موقعیت شما زمانی بسته می شود که به قیمتی که انتخاب کرده اید برسد. اگر توقف تضمینی شما فعال شود، حق بیمه کمی از شما کسر می شود. این کارمزد به ویژه در بازارهای پر نوسان تر و در آخر هفته ممکن است تغییر کند.

 

آشنایی با مفهوم ریبیت

 

ریبیت یک مفهوم در بازارهای مالی است که به معنی بازگشت سرمایه است و به عنوان یک مدیریت ریسک به کار می رود. به طور خلاصه ریبیت به میزان بازگشت سرمایه که یک سرمایه‌گذار یا معامله گر از یک سرمایه‌گذاری دریافت می‌کند است.

ریبیت می‌تواند به صورت درصدی از سرمایه یا درصدی از سود معامله محاسبه شود. به عنوان مثال، اگر یک سرمایه‌گذار به اندازه 200 دلار سرمایه‌گذاری کند و سود 20 دلار از این سرمایه دریافت کند، ریبیت او 20٪ است.

ریبیت به عنوان یک معیار برای اندازه‌گیری بازده سرمایه‌گذاری‌ و معاملات استفاده شود. این مفهوم بیشتر در بازارهای مالی برای چک کردن عملکرد سرمایه‌گذاری و معاملات انجام شده استفاده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی راه های کسب درآمد دلاری از فارکس

 

 آشنایی با روش های کسب درآمد از بروکرهای فارکس با سرمایه کم

 

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد از بروکر وجود دارد که نمونه ای از آن ها پاداش‌های بدون سپرده، برنامه‌های وابسته و مسابقات در حساب‌ های واقعی و آزمایشی است. مسابقات برای پاداش های آزمایشی و بدون سپرده بسیار سودمند هستند زیرا به شما امکان می دهند یک سپرده اولیه برای شروع تجارت واقعی و کسب تجربه عملی گام به گام دریافت کنید.

راه هایی برای کسب درآمد از بروکر وجود دارد که در ادامه آن را برای شما بازگو می کنیم که به شما در رسیدن به درآمد دلاری کمک می کند.

 

  • رفرال

بازاریابی ارجاعی یا رفرال شکلی از تبلیغات است که در آن کسب و کارها مشتریان را تشویق می کنند تا خدمات، محصولات یا تجربیات خود را به افراد دیگر توصیه کنند.

برخلاف بازاریابی دهان به دهان که به اشتراک‌گذاری اطلاعات خود جوش افراد متکی است، بازاریابی ارجاعی یک استراتژی عمدی است که شامل انگیزه‌ ها و پاداش ‌هایی برای مشتریان در ازای ارجاع‌ های موفق است.

به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است به مشتریانی که محصولات خود را با موفقیت به شخص دیگری ارجاع می دهند، تخفیف یا تبلیغات ویژه ارائه دهد یا در این نوع کسب درآمد از بروکر ممکن است شما با یک اینفلوئنسر شریک شوید که یک برنامه وابسته را برای تشویق مردم به تبلیغ محصولات خود ارائه دهد. این گزینه افراد را تشویق می‌کند تا اطلاعات محصول شرکت را به اشتراک بگذارند.

بهترین بخش برنامه های بازاریابی ارجاعی یا رفرال مارکتینگ این است که آن ها نه تنها به نفع شرکت ها هستند بلکه مشتریان نیز از پاداش تلاش های خود بهره مند می شوند. این باعث می شود که برنامه های ارجاع راهی عالی برای افزایش پایگاه مشتری باشد.

برای کسب درآمد از طریق رفرال مارکتینگ در ایران، می‌توانید به شرکت‌ها و استارتاپ‌ های دارای برنامه رفرال مارکتینگ مراجعه کرده و با آن‌ها همکاری کنید. این روش می‌تواند یک فرصت مناسب برای کسب درآمد اضافی شما باشد.

 

  • افیلیت

بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ نوعی بازاریابی است که به افراد اجازه می دهد هر بار که از طرف یک برند یا شرکت اقدام به فروش می کنند، کمیسیون دریافت کنند. فروش می تواند خدمات، محصول، ثبت نام در سایت خاص یا هر اقدامی باشد که مشتری جدیدی را برای برندی ایجاد کند.

اکثر افیلیت مارکتینگ ها رایگان هستند و شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید کسب درآمد از بروکر مورد نظرتان که افیلیت را دارد داشته باشید و درآمد دلاری کسب کنید.

برند های دارای برنامه های وابسته برای شما پورتال های اختصاصی دارند که این پورتال ها پیوند های وابسته را برای کمک به شما در ردیابی کلیک ها و تبدیل ها فراهم می کنند و مدیریت مشارکت های وابسته و دریافت پول را برای شما آسان تر می کنند.

سایت های ShareASale، CJ Affiliate، Amazon Associates، eBay Partner Network، Shopify، Rakuten Marketing Affiliates نمونه ای از سایت های همکاری در افیلیت مارکتینگ هستند که ایرانی ها می توانند با این سایت ها ارتباط بگیرند و از افیلیت مارکتینگ آن ها کسب سود کنند.

 

آشنایی با روش های کسب درآمد از بروکرهای فارکس با سرمایه کم

  • آی بی

در فارکس، اصطلاح IB یا Introducing Broker به معنای فرد یا شرکتی است که به عنوان نماینده برای یک بروکر فارکس مشتری جذب می کند و مشتری را به بروکر معرفی می کند. فردی که آی بی انجام می دهد معمولا یک درصدی پورسانت برای هر معامله‌ای که مشتریانش انجام می دهد دریافت می‌کند، اگر می خواهید کسب درآمد از بروکر را به روش آی بی انجام دهید بهتر است موارد زیر را انجام دهید:

  1. مشتریانی را به بروکر مورد نظر معرفی کنید و برای هر معامله ای که شخص انجام می دهد یک کمیسیون دریافت کنید.
  2. خدمات مشاوره ای را به مشتریان جدید ارائه دهید و به آن ها برای انجام معاملات موفق کمک کنید.
  3. برای جذب مشتری بروکر وبینار آموزشی و آموزش در زمینه فارکس ارائه دهید.

با فعالیت به عنوان یک آی بی در فارکس و جذب مشتری، می‌توانید درآمد دلاری خوبی کسب کنید. اما برای موفقیت در این حوزه، نیاز به داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه معاملات فارکس و همچنین مهارت ‌های برقراری ارتباط و بازاریابی دارید.

 

  • کپی تریدینگ

کپی تریدینگ راهی برای کسب درآمد از بروکر، از ارزهای دیجیتال بدون نیاز به انجام هیچ یک از کارها توسط خودتان است. شما فقط یک معامله گر را پیدا می کنید که در کسب درآمد خوب است و از انجام معاملات آن شخص برای معاملات خودتان کپی می کنید که به نوعی مانند داشتن یک دستیار تجاری شخصی است و دیگر لازم نیست شما تا تریدر شدن پیش بروید و فقط کافی است یک سری از اصول را بلد باشید.

بعضی از بروکرها ها یک نرم افزار یا برنامه کپی تریدینگ را ارائه می دهند. برای اینکه بتوانید شروع به کپی کردن معاملات شخصی خود کنید، ابتدا باید حساب معاملاتی یا پلتفرم از بروکر خود باز کنید. این اکانتی است که از آن برای دنبال کردن معامله گران دیگر استفاده خواهید کرد.

 

  • پراپ تریدینگ

پراپ تردینگ یک روش کسب درآمد از بروکر است که در آن افراد با استفاده از تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی و غیره، سعی در پیش‌بینی حرکت قیمت بازارهای مالی مانند جفت ارزها، سهام و بازار کریپتو دارند. این نوع معامله‌گری معمولاً در بازارهای مالی آنلاین انجام می‌شود و نیاز به تریدر شدن دارد. برای کسب درآمد از پراپ تردینگ، شخص باید دانش و اطلاعات کافی در زمینه معاملات مالی و بازارهای مالی را داشته باشد و بتواند به خوبی تحلیل ها را انجام دهد و حتما مواردی مثل مدیریت ریسک و سرمایه گذاری را بلد باشد.

 

اگر می خواهید یک پراپ تریدینگ شوید بهتر است موارد زیر را یاد گرفته و آن را انجام دهید:

 

پراپ تریدینگ

  • آموزش

همیشه اولین گزینه برای یاد گرفتن و ادامه دادن یک کار آموزش و یادگیری است که فرد باید دانش و اطلاعات کافی را راجب کاری که می خواهد انجام دهد داشته باشد که در این بخش شامل یاد گرفتن تحلیل های بازار مثل تحلیل تکنیکال می شود.

 

  • انتخاب روش معامله

در بازار جذاب فارکس شما باید یک استراتژی و روشی مناسب برای انجام معاملات خود داشته باشید.

 

  • افتتاح حساب معاملاتی

شما بعد از یادگیری و انتخاب استراتژی مناسب خود باید یک حساب معاملاتی در یک بروکر مناسب داشته باشید.

 

  • تمرین

شما تا تمرین نکنید و مهارت های خود را تقویت نکنید نمی توانید کسب درآمد از بروکر داشته باشید، بدون تمرین تمام سرمایه خود را از دست می دهید و نمی توانید این راه را ادامه دهید.

 

  • مدیریت ریسک و پیگیری

شما باید مدیریت ریسک را یاد بگیرید و بدانید نقطه ورود و خروج به معامله در چه زمانی باید استفاده شود و همچنین همیشه اطلاعات خود را بروز کنید و بیشتر یاد بگیرید.

 

  • بونوس

بونوس پاداشی است که به افراد یا مشتریان اعطا می‌شود. بونوس‌ معمولاً به عنوان جایزه‌های تشویقی برای انجام کارهای خاص، خرید محصولات خاص اعطا می‌شود و تقریبا یک راه راحت برای کسب درآمد از بروکر است. برای کسب درآمد از این راه باید به دنبال فرصت هایی باشید که ارائه دهنگان بونوس به افراد در ازای انجام کاری را می دهند، برخی از بونوس ها نیز جز پول یا سود گزینه هایی را به شما می دهند که بسیار جذاب و مناسب است.

برای دریافت بونوس در ایران، می‌توانید به دنبال فرصت‌های مختلف در بازارهای محلی یا بازارهای آنلاین بگردید و از امکانات و پاداش‌های ارائه شده توسط آن ها بهره مند شوید مثل بانک ها( بلوبانک)، فروشگاه ها و شرکت های خدماتی(اپلیکیشن رزرو هتل) و غیره.

 

  • مسابقات

برای کسب درآمد دلاری از مسابقات می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید، 4 نوع مدل به دست آوردن درآمد از مسابقات برای شما وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • مسابقات بروکر فارکس: شرکت در مسابقات فارکس می‌تواند به شما امکان دهد تا با استفاده از تجارت خود در بازار فارکس، جوایزی را به دست آورید که این نوع مسابقه در بروکر ثبت نامی شما انجام می شود و می توانید کسب درآمد از بروکر را در آن داشته باشید.
  • مسابقات ورزشی: شرکت در مسابقات ورزشی مختلف مانند بدنسازی، دویدن، فوتبال و غیره می‌تواند به شما امکان کسب جوایز پولی را بدهد که اپلیکیشن های مختلفی برای این نوع مدل درآمد وجود دارد.
  • مسابقات آنلاین: شرکت در مسابقات آنلاین مختلف مانند مسابقات بازی‌های ویدئویی، مسابقات دانشنامه‌ای، مسابقات علمی و غیره می تواند برای شما درآمد داشته باشد
  • مسابقات هنری: اگر به هنر علاقه دارید شرکت در مسابقات هنری مانند نقاشی، عکاسی، موسیقی و غیره می‌تواند به شما کمک کند تا درآمدی از مهارت‌های هنری جذاب خود کسب کنید.

 

جمع بندی

 

کسب درآمد دلاری یا کسب درآمد از بروکر در دنیای حاضر می تواند برای شما بسیار مناسب و جذاب باشد. به طور کلی، بروکر ها با دریافت کارمزدها و پورسانت های مختلف برای تراکنش هایی که تسهیل می کنند و خدماتی که ارائه می دهند، درآمد کسب می کنند. همچنین راه هایی برای کسب درآمد از بروکر برای شما وجود دارد شما می توانید از طریق مسابقات، رفرال مارکتینگ، بونوس و دیگر موارد درآمد داشته باشید.