خبر جدید

بروکر فارکس ایرانی معتبر

ٍثبت نام

Dear Customer, We have launched Video KYC facility for New customer to open savings ac

کسب درآمد دلاری از nft

جدول مطالب

Telegram
کسب درآمد دلاری از nft

NFT  ها بحث قدیمی معامله گران هستند، از برندهای برتر و کسب ‌و کارهای کوچک گرفته تا افراد مشهور و افراد معمولی، همه در مورد آن‌ می دانند و دوست دارند از درآمد دلاری از nft استفاده کنند و برای پیوستن به این دنیای جذاب آماده می‌شوند. در سال 2021، بازار NFT از 162.4 میلیون دلار در ابتدای سال، از مرز 12 میلیارد دلار فراتر رفت.

اگرچه برخی با NFT ها ثروت زیادی به دست می آورند اما هنوز هم افراد زیادی در حاشیه هستند که قصد دارند حداکثر استفاده را از آن ببرند ولی نمی توانند و سود خوبی به دست نمی آورند.

پیمایش در دنیای توکن‌ های غیرقابل تعویض NFT که به سرعت در حال تکامل است می‌تواند هیجان ‌انگیز ولی دلهره‌آور باشد. با گسترش این مرز دیجیتال، استراتژی ‌های نوآورانه برای علاقه ‌مندان و سرمایه‌ گذاران به وجود می‌آیند تا روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

از نگهداری توکن‌های کمیاب برای دستاورد های بلند مدت گرفته تا ادغام NFT با فناوری‌های پیشرفته مانند AR و VR، در واقع فرصت ‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد. کافی است با ما در ادامه همراه باشید تا راه درآمد دلاری از nft را بدانید.             

بازار nft چیست؟

بازار NFT یک پلتفرم آنلاین است که در آن کاربران می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض را کشف، خرید، فروش و تجارت کنند. این توکن ها نشان دهنده مالکیت دارایی های دیجیتال یا ارزهای دیجیتال منحصر به فرد، مانند هنر دیجیتال، موسیقی، املاک مجازی، کلکسیون ها و غیره است.

بر خلاف ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین یا اتریوم که قابل تعویض هستند و می توان آنها را به صورت یک به یک مبادله کرد، NFTها منحصر به فرد هستند و قابل تکرار نیستند. بازارهای NFT به عنوان واسطه ای عمل می کنند که تعامل بین سازندگان و گرد آورندگان را در فضای NFT تسهیل می کنند. این بازار عملکرد های اساسی زیر را ارائه می دهد:

  • قابلیت کشف: بازارهای NFT به‌عنوان گالری ‌های مدیریت ‌شده عمل می‌کنند و کاوش طیف گسترده‌ای از NFT‌ها را برای کاربران آسان می‌کنند که شامل آثار هنری دیجیتال، آلبوم‌های موسیقی، املاک مجازی و حتی کالاهای مجازی در بازی‌های ویدیویی است.
  • خرید و فروش: کاربران می توانند NFT های خود را برای فروش فهرست کرده و در این بازارها خرید انجام دهند. تراکنش‌ها معمولاً شامل ارزهای رمز پایه مانند اتریوم می‌شوند.
  • انتقال مالکیت: بازارهای NFT انتقال امن مالکیت را از فروشنده به خریدار تضمین می کنند. این کار با استفاده از فناوری بلاک چین و قرارداد های هوشمند انجام می شود که این تراکنش ها را ثبت و خودکار می کند.
  • نادر بودن و منشأ: بازارهای NFT اغلب اطلاعاتی را در مورد نادر بودن و منشأ NFT ها نمایش می دهند و به گردآورندگان اجازه می دهند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند.

برای استفاده از بازار NFT، به یک کیف پول رمزنگاری یا کیف پول دیجیتال nft برای ذخیره و تجارت بهترین توکن های NFT خود نیاز دارید. کاربران باید یک حساب کاربری ایجاد کنند، آثار هنری دیجیتال را آپلود کنند و آثار خود را به عنوان مثال در بازار کریپتو بفروشند.

به طور کلی، بازارهای تخصصی محبوب‌تر از بازارهای معمولی هستند، زیرا شامل همه چیزهایی هستند که مشتری نیاز دارد در واقع نیاز به تخصص بازارهای تخصصی در ترویج آثار هنری آنلاین و تمرکز بر مخاطبان هدف خاص دارند.

بازار nft چیست؟

نحوه ساخت nft

برای ایجاد NFT و فروش آنلاین آن و به دست آوردن درآمد دلاری از nft، ابتدا به یک فایل رسانه دیجیتال مناسب و یک کیف پول رمزنگاری متصل به یک بلاک چین سازگار نیاز دارید. سپس می‌توانید یک بازار مناسب انتخاب کنید، فایل خود را برای NFT خود آپلود کنید و آن را برای فروش فهرست کنید. در این جا یک گام به گام برای نحوه ساخت NFT آورده شده است:

  1. رسانه دیجیتال خود را انتخاب کنید

می‌توانید هر تصویر یا فایل رسانه‌ای را که حقوق مالکیت معنوی آن را دارید به یک NFT تبدیل کنید به عنوان مثال این فایل می تواند یک عکس، قطعه موسیقی یا نقاشی باشد، اگر می‌خواهید این کار را آغاز کنید، می‌توانید از برنامه‌های مخصوص NFT مانند Bueno یا NFT-inator یا هر برنامه ایجاد تصویر مانند Photoshop یا Procreate استفاده کنید. هیچ فرآیند خاصی برای نحوه ایجاد NFT وجود ندارد، فقط باید تصویری جدید باشد و کپی نباشد.

NFT های محبوب شامل تصاویر دو بعدی، تصاویر سه بعدی، GIF، صدا و ویدئو است. ایجاد NFT با تصاویر استاتیک دو بعدی برای مبتدیان NFT آسان تر است. برای کاربران پیشرفته، می توانید NFT های سه بعدی را با برنامه هایی مانند Maya، Bender یا Houdini ایجاد کنید. اگر برنامه نویسی را به خوبی بلد باشید، حتی می توانید املاک و مستغلات مجازی را در یک قطعه زمین دیجیتال در Metaverse ایجاد کنید و درآمد دلاری از nft ایجاد کنید.

  1. بلاک چین خود را انتخاب کنید

NFT ها از طریق فرآیندی به نام minting که در آن گواهی دیجیتال ایجاد می شود و در یک بلاک چین ذخیره می شوند، هنگام انتخاب بلاک چین، سازگاری با کیف پول ها و بازارهای دیجیتال، امنیت و هزینه ها را نیز در نظر داشته باشید. بلاک ‌چین‌ های مختلف، تراکنش‌ها را به روش‌های مختلفی تایید می‌کنند (اثبات کار، اثبات سابقه و اثبات سهام) که بر هزینه‌های کارمزد، سرعت پردازش، امنیت و حتی محیط‌زیست تأثیر متفاوتی می‌گذارد چون استخراج NFT انرژی بر است.

  • اتریوم

اتریوم رایج ترین بلاک چین مورد استفاده برای هنر NFT است و با هر بازار بزرگ NFT سازگار است. اتریوم از Proof-of-Stake برای تایید تراکنش ها استفاده می کند که امن ترین تراکنش است. اشکال اصلی اتریوم هزینه بالای کارمزد برای هر تراکنش است.

  • سولانا

سولانا از Proof-of-History و Proof-of-Work برای اعتبارسنجی تراکنش ها استفاده می کند که امنیت کمتری نسبت به Proof-of-Stake  دارند اما می توانند تراکنش ها را سریع تر پردازش کنند. سولانا با اکثر بازارها سازگار است و هزینه کارمزد کمتری نسبت به اتریوم دارد.

  1. کیف پول رمزنگاری خود را ایجاد کنید

تراکنش ها در بازارهای NFT از طریق کیف پول دیجیتال nft انجام می شود که NFT های شما را تا زمانی که آماده فروش یا معامله شوید رمزگذاری می کنند. بدون کیف پول رمزنگاری، نمی توانید NFT های خود را ایجاد کنید. برخی از بهترین کیف پول های رمزنگاری برای NFT ها شامل موارد زیر هستند:

  • MetaMask یکی از پرکاربردترین و قابل اعتمادترین کیف پول های رمزنگاری برای NFT ها است و در اکثر بازارهای NFT ادغام شده است.
  • Rainbow یک کیف پول رمزنگاری موبایل است که توسط اکثر بازارهای NFT پشتیبانی می شود و یک منبع باز است و مورد علاقه بسیاری از علاقه مندان NFT است
  • Coinbase یک رابط کاربر پسند دارد و از احراز هویت دو مرحله ای پشتیبانی می کند.
  • Trust Wallet از حجم عظیمی از دارایی های دیجیتال پشتیبانی می کند و یک مرورگر Web3 داخلی دارد. همچنین دارای یک رابط بصری و سازگار با موبایل است.
  1. بازار خود را انتخاب کنید

پس از ایجاد یک کیف پول رمزنگاری، باید بازاری را برای پیوند آن انتخاب کنید. موارد زیر برخی از بهترین بازارها برای NFTها هستند:

  • OpenSea بزرگترین بازار NFT است. همچنین می‌توانید NFT‌ها را در OpenSea به صورت رایگان در فروشگاه بدون کارمزد آن فروش دهید، و کمیسیون OpenSea 2.5٪ از قیمت فروش  این سایت است.
  • SuperRare بازاری متمرکز بر هنر NFT فردی و با کیفیت بالا است. اگر به دنبال ایجاد هنر NFT هستید که می تواند متعلق به یک موزه باشد، این سایت برای شماست SuperRareهمچنین این سایت از فروش اولیه 15٪ کمیسیون دریافت می کند.
  • Raribleیک گزینه به اصطلاح “تنبل برش” دارد که در آن خریدار به جای فروشنده هزینه کارمزد را پرداخت می کند.
  1. NFT خود را ایجاد کنید
  • پس از تصمیم گیری در مورد موارد ضروری، آماده هستید تا NFT خود را در یک بازار ایجاد کنید. کیف پول رمزنگاری خود را وصل کنید سپس کیف پول رمزنگاری خود را به یک بازار متصل کنید. باید وارد سیستم شوید و مراحل مختلفی را برای تأیید آن انجام دهید.

بعد فایل رسانه ای خود را انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید، فایل رسانه ای را آپلود کنید و ویژگی های مورد نیاز مانند نام، توضیحات، اندازه تصویر، ابرداده و غیره را وارد کنید. این ویژگی ها بسته به بازاری که استفاده می کنید متفاوت خواهند بود. بلاک چینی که می‌خواهید NFT شما در آن ذخیره شود را انتخاب کنید و روی «ایجاد» کلیک کنید.

  1. NFT خود را بفروشید

پس از ایجاد NFT خود، آماده فروش هستید. قیمت خود را وارد کنید و “فروش” را بزنید. بسته به بلاک چینی که NFT شما در آن قرار دارد، ممکن است هزینه تراکنش کمی برای امضای کیف پول رمزنگاری شما برای پایان دادن به این مرحله وجود داشته باشد.

پلتفرم های خرید و فروش NFT

پلتفرم های خرید و فروش NFT

خرید و فروش NFT نباید در پلتفرمی که از برادرزاده هم اتاقی خود شنیده اید انجام شود. شما باید از بازارهای قانونی، قابل اعتماد و مطمئن استفاده کنید. در اینجا بهترین بازارهای NFT برای استفاده شما آورده شده است.

  • OpenSea

شاید شناخته شده ترین بازار NFT،OpenSeaباشدکه یک گزینه عالی است اگر تازه با NFT ها شروع کرده باشید. همچنین اگر می خواهید بیشتر از آثار هنری NFT کاوش کنید، این سایت برای شما یک انتخاب عالی است

OpenSeaدر سال 2017 به عنوان یک بازار اتریوم راه اندازی شد اما از آن زمان برای حمایت از USDC و Solana رشد کرده است. مهم است که به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید از ارزهای فیات (یورو، پوند، دلار و غیره) در OpenSea استفاده کنید. با این حال شروع درآمد دلاری از nft در این سایت سریع و آسان است. به طور کلی، OpenSea یک بازار NFT با استفاده آسان است که برای خریداران و فروشندگان در همه سطوح عالی است. بدون توجه به نوع NFT که به دنبال آن هستید، گزینه های زیادی در دسترس خواهید داشت.

  • Rarible

یکی از ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای درک کاربران جدید، بازار Rarible NFT است. تنها چند دقیقه طول می کشد تا یک حساب کاربری ایجاد کنید و شروع به خرید و فروش NFT کنید. یا می توانید از گزینه منتینگ Rarible استفاده کرده و تصویر خود را بسازید. هر کسی می تواند NFT ها را در بازار راریبل ایجاد کند. برای ساخت NFT ها به آثار هنری از قبل موجود نیازی ندارید و نیازی به واریز یکسری رمز ارزها ندارید. این یکی از بهترین پلتفرم‌های NFT اولیه برای تازه واردان برای کسب درآمد دلاری از nft است.

هنگامی که یک کیف پول را به Rarible متصل کردید می توانید شروع به ایجاد، خرید و فروش NFT های خود کنید. با این سایت هر کسی می تواند یک نمونه کار NFT ایجاد کند یا آثار هنری را خریداری کند که فکر می کنید در آینده می تواند ارزشمند باشد. با این حال، Rarible در درجه اول بر روی آثار هنری تمرکز می کند، بنابراین اگر انواع دیگری از NFT ها را می خواهید، باید از پلتفرم دیگری استفاده کنید.

  • SuperRare

SuperRare، یک بازار NFT مبتنی بر اتریوم است. این پلتفرم با تمرکز بر مجموعه‌ای از هنرمندان NFT، ایجاد یک محیط انحصاری برای نمایش آثار هنری استثنایی NFT و پرورش فرهنگ مجموعه هنری متمایز است. SuperRare که به عنوان یکی از برترین بازارهای NFT در قلمرو دیجیتال مشهور است، قبل از اینکه اجازه دهد هنر دیجیتال برای فروش فهرست شود، یک فرآیند بررسی دقیق و تأیید را اجرا می کند. با اولویت دادن به خلاقیت و کیفیت، SuperRare تضمین می کند که کلکسیونرها به بهترین پیشنهادات در اکوسیستم NFT دسترسی دارند. برخلاف OpenSea، انحصار SuperRare در کارمزد تراکنش تقریباً 15٪ در فروش اولیه منعکس می شود.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد دلاری آسان از شایعه تا واقعیت

 کسب درآمد دلاری از nft

در دنیای دیجیتال امروزی، بازارهای NFT فرصت های منحصر به فردی را برای هنرمندان و افراد خلاق ارائه می دهند که باعث ایجاد درآمد دلاری می شود. این پلتفرم‌ها نه تنها راه‌ های جدیدی را برای توزیع و فروش آثار هنری باز می‌کنند، بلکه طیف وسیعی از مزایا را نیز ارائه می‌کنند که آنها را برای هنرمندان و سازندگان محتوا جذاب می‌کند. بیش از چند راه برای کسب درآمد دلاری با NFT وجود دارد. در زیر ما نگاهی به چند مورد بهترین راه برای کسب درآمد با توکن‌های غیرقابل تعویض خواهیم داشت.

  1. NFT های خود را برش (مشابه ایجاد یک ارز دیجیتال) بزنید و بفروشید.
  2. ترید nft در بازار کریپتو.
  3. NFT ها را به دیگران اجاره دهید.
  4. بازی برای کسب درآمد (P2E) NFT.
  5. از حق امتیاز NFT درآمد کسب کنید.
  6. مجوز مجموعه NFT.
  7. سهام NFT.
  8. سرمایه گذاری در NFT و NFT-شرکت های مجاور.
  9. NFT ها را برگردانید.

 کسب درآمد دلاری از nft

جمع بندی

رشد بازار NFT یک روند جدید با ارزش بازار رو به رشد است. به دلیل ویژگی های جذابش، با افزایش ارزش توکن های غیر قابل تعویض، این شبکه کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران به دلیل نمودارهای روند بالا، به طور فزاینده‌ای از پلتفرم‌های بلاک چین استفاده می‌کنند.

در نتیجه، بازار NFT به دلیل پتانسیلی که دارد آینده امیدوارکننده ای دارد و به همین دلیل است که به شما توصیه می شود پلتفرم NFT خود را راه اندازی کنید تا بتوانید میلیون ها و میلیاردها دلار از آثار هنری دیگران درآمد کسب کنید و یک درآمد دلاری از nft داشته باشید.

چندین گزینه برای نحوه کسب درآمد با NFT وجود دارد. ساده ترین راه ایجاد و فروش NFT است، اما میلیون ها NFT تقریباً یکسان در حال حاضر در بازار موجود است، بنابراین برای ایجاد تقاضا باید NFT های خود را بازاریابی کنید. بیشتر راه‌های کسب درآمد با NFT به محبوبیت NFT در بین طرفداران کریپتو یا پلتفرمی که NFT در آن استفاده می‌شود، متکی است. اگر قبلاً در بازاریابی ارزهای دیجیتال و رسانه های اجتماعی به خوبی آشنا نیستید، سعی نکنید با NFT ها درآمد کسب کنید. شانس موفقیت شما این گونه بسیار کم است.