خبر جدید

بروکر فارکس ایرانی معتبر

ٍثبت نام

Dear Customer, We have launched Video KYC facility for New customer to open savings ac

معرفی و بررسی 5 سایت برتر افیلیت مارکتینگ + روش های کسب درآمد از آن

جدول مطالب

Telegram
معرفی و بررسی 5 سایت برتر افیلیت مارکتینگ + روش های کسب درآمد از آن

بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ یک مدل تبلیغاتی است که در آن یک شرکت به ناشران شخص ثالث برای محصولات و خدمات شرکت غرامت می دهد. این شرکت ها ناشران شخص ثالث یا شرکت های وابسته هستند و حق کمیسیون آن ها را تشویق می کند تا راه هایی برای تبلیغ شرکت بیابند.

افیلیت مارکتینگ برای کسب و کارها جذاب است زیرا آن ها را قادر می سازد تا با هزینه کم به اهداف بازاریابی خود برسند چون با ارائه فرصتی برای کسب درآمد غیرفعال به افراد وابسته سود می رساند. علاوه بر این، در جریان ماندن با روندهای صنعت بازاریابی وابسته برای شرکت ها ضروری است. برای مثال، طبق گفته Affiliate Insider، هوش مصنوعی (AI) و نرم‌افزار ابری نقش فزاینده‌ای در نحوه جمع‌آوری اطلاعات توسط بازاریابان وابسته در سال 2023 ایفا خواهند کرد.

در ادامه به افیلیت مارکتینگ و روش های کسب درآمد از این نوع بازاریابی وابسته و کسب درآمد دلاری می پردازیم.

 

افیلیت مارکتینگ چیست؟

 

افیلیت مارکتینگ یک روش بازاریابی اشتراک درآمد است که در آن یک شرکت وابسته شخص ثالث مانند یک وبلاگ نویس، یوتیوبر یا اینفلوئنسر، کالاها یا خدمات یک کسب و کار را تبلیغ می کند تا به آن ها در رسیدن به اهداف فروش یا بازاریابی کمک کند. یک کسب و کار ممکن است با یک شرکت وابسته برای دستیابی به مواردی مثل افزایش فروش، جذب ترافیک وب بیشتر، بهبود به آگاهی از برند، ارتباط با مخاطبان همکاری کند.

چیزی که افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته را جذاب می کند این است که کسب و کارها می توانند با هزینه کم با شرکت های وابسته شریک شوند. به طور معمول، کسب و کارها به شرکای بازاریابی وابسته خود پاداش یا غرامتی مانند کمیسیون(درصدی از فروش)، محصولات و نمونه های رایگان، جوایز انحصاری، فرصت های شبکه سازی و دسترسی به آموزش را می دهند.

در حالی که اشتراک درآمد یک مفهوم بازاریابی جدید نیست، بازاریابی وابسته مدرن معمولاً به بازاریابی دیجیتال آنلاین اطلاق می شود که در آن شرکت های وابسته به محصول یا خدمات یک کسب و کار به صورت آنلاین لینک می دهند و درصدی از فروش یا ترافیک وب را دریافت می کنند.

اکثر برنامه‌ ها از انتساب آخرین کلیک استفاده می‌کنند و 100% اعتبار به شرکت وابسته ای که آخرین کلیک را قبل از خرید دریافت کرده است، پاداش می‌دهند. با این حال، این رویه ممکن است با اتخاذ مدل‌های اسناد و گزارش‌دهی بهتر برنامه ‌ها تغییر کند. شرکت های افیلیت مارکتینگ بسته به برنامه می توانند به روش های مختلفی پول دریافت کنند. برخی از ساختار های رایج پرداخت عبارتند از:

  • پرداخت به ازای فروش (PPS) : در این مدل، شرکت وابسته به ازای هر فروش که برای تاجر ایجاد می کند، کمیسیون دریافت می کند. این رایج ترین روش پرداخت مورد استفاده در افیلیت مارکتینگ است.
  • پرداخت به ازای کلیک (PPC): هر بار که کاربر بر روی پیوند وابسته خود کلیک می کند، شرکت وابسته بدون در نظر گرفتن اینکه آیا خرید می کند یا نه، کمیسیون دریافت می کند.
  • پرداخت به ازای سرنخ (PPL): زمانی که کاربر ارجاعی فرمی را پر می کند، برای آزمایشی ثبت نام می کند، یا هر اقدام دیگری را که تاجر به عنوان سرنخ در نظر می گیرد انجام می دهد، به شرکت وابسته پرداخت می شود.
  • تسهیم درآمد: شرکت وابسته درصدی از درآمد حاصل از فروش را به جای هزینه ثابت در هر فروش دریافت می کند.
  • هزینه به ازای هر اقدام (CPA): زمانی که اقدام خاصی توسط مصرف کننده انجام می شود مانند پر کردن فرم، اشتراک در یک سرویس یا دانلود نرم افزار، به شرکت وابسته پرداخت می شود.
  • کمیسیون سطحی: شرکت های وابسته پس از رسیدن به سطح مشخصی از فروش یا ارجاع، نرخ کمیسیون بالاتری دریافت می کنند.

 

افیلیت مارکتینگ چیست؟

روش های کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

 

پتانسیل درآمد در افیلیت مارکتینگ به طور گسترده ای متفاوت است. برخی از بازاریابان ماهانه چند صد دلار درآمد کسب می کنند، اندازه مخاطبان شما نقش مهمی در میزان درآمد شما به عنوان یک وابسته در کسب درآمد دلاری دارد. برای مثال، اگر یک محصول نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) را تبلیغ می کنید، ممکن است بر اساس تعداد دانلودها یا نصب برنامه، پول دریافت کنید. اگر محصولات فیزیکی را تبلیغ می کنید، ممکن است برای هر خرید پولی دریافت کنید. حالا ما چگونه با افیلیت مارکتینگ کسب درآمد کنیم؟

 

مرحله 1: محتوایی ایجاد کنید که درآمد وابسته ایجاد کند.

 

معنای اصلی بازاریابی وابسته ساده است و شروع آن نسبتاً آسان است. با این حال، ایجاد ترافیک کافی برای ایجاد درآمد قابل توجه نیاز به زمان و تلاش دارد. بسیاری از مبتدیان محتوای تصادفی منتشر می کنند و پیوندهای وابسته را در مقاله درج می کنند. این استراتژی ممکن است کارساز نباشد، اما اگر واقعاً می خواهید درآمد وابسته خود را افزایش دهید، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای منتشر شده شما به مخاطبان هدف شما می رسد.

مخاطب هدف شما کسی است که می خواهد محصولی بخرد اما به این فکر می کند که آیا محصول ارزشش را دارد یا نه، مخاطبان معمولا در جستجوی بررسی‌ها، فهرست‌ها و رتبه‌بندی محصولات هستند تا به آن ها در انتخاب خود کمک کند.

به عنوان یک بازاریاب وابسته، وظیفه شما این است که به کاربران کمک کنید محصول مناسب را برای نیازهای خود کشف کنند. با تولید محتوای باکیفیت می توانید به آن ها در تصمیم گیری برای خرید کمک کنید و سپس می توانید مخاطبان را برای تکمیل خرید به وب سایت محصول هدایت کنید.

 

مرحله 2: محصولات وابسته خود را در محتوا تبلیغ کنید.

 

درست مانند کلمات کلیدی که در متن هدف قرار می دهید، باید یک رویکرد تحقیقی برای محتوای خود داشته باشید. روی موضوعاتی تمرکز کنید که اطلاعاتی را که مخاطبان هدف شما جستجو می‌کنند ارائه می‌کنند. هنگامی که تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دادید و ایده های محتوای خود را به دست آوردید، زمان آن رسیده است که پیوندهای وابسته را در محتوای خود وارد کنید. به عنوان مثال، شما نباید 5 پیوند وابسته مختلف را به یک پست بررسی برای یک محصول اضافه کنید. در عوض، کل پست شما باید بر هدایت ترافیک به لینک وابسته آن 1 محصول تمرکز کند. هدف این است که لینک های خود را تا حد امکان استراتژیک درج کنید.

 

مرحله 3: بازدیدکنندگان خود را به مشتریان وابسته تبدیل کنید.

 

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بازاریابان وابسته جدید مرتکب می شوند این است که فرض می کنند برای کسب 10 برابر سود به 10 برابر ترافیک نیاز دارند. به عنوان مثال، فرض کنید در حال تبلیغ محصولی هستید که برای هر فروش 50 دلار کمیسیون وابسته پرداخت می کند. از هر 100 بازدیدکننده ای که روی پیوند وابسته شما کلیک می کنند، 2 نفر محصول را خریداری می کنند. این به شما نرخ تبدیل وابسته 2٪ می دهد. با نرم افزار تبدیل مانند OptinMonster، می توانید درآمد خود را با تبدیل بیشتر ترافیک موجود خود به مشتریان وابسته افزایش دهید. بدون شک، این استراتژی بسیار ساده تر از دو برابر کردن ترافیک شما است.

 

مرحله 4: ترافیک موجود خود را برای درآمد بیشتر بهینه کنید.

 

این گام بعدی از یک استراتژی ناشی می شود که توسط چیزی به نام قانون 80/20 هدایت می شود.. قانون 80/20 در این مورد، نشان می دهد که 80 درصد از سود شما از 20 درصد محتوای شما حاصل می شود. در حالی که این یک معیار دقیق نیست، هنگامی که متوجه شدید که یک پست یا ویدیوی خاص با مخاطبان شما طنین انداز شده است، می توانید یک کمپین هدفمند با OptinMonster ایجاد کنید تا فروش وابسته را افزایش دهید.

 

مرحله 5: درآمد وابسته را از لیست ایمیل خود افزایش دهید.

 

مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، بازاریابی ایمیلی همچنان بهترین راه برای کسب درآمد غیرفعال است. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) عالی است تا زمانی که گوگل الگوریتم و مخزن رتبه بندی شما را تغییر دهد. تبلیغات پولی می توانند نتایج سریعی به همراه داشته باشند، اما تنها در صورتی که بودجه آزمون و خطای زیادی را داشته باشید. تبلیغات پولی همچنین نیاز به مراقبت و توجه مداوم برای بالا نگه داشتن نرخ تبدیل دارند.

بیشتر بخوانید: 6 نکته طلایی برای کسب درآمد دلاری

انواع سیستم های افیلیت مارکتینگ

 

احتمالاً قبلاً نمونه هایی از افیلیت مارکتینگ را دیده اید، حتی اگر متوجه آن نشده باشید. دلیل آن ساده است، مؤثرترین بازاریابی وابسته با محتوای باکیفیتی که خوانندگان از آن لذت می برند و مفید می دانند، همراه است. اگرچه تبلیغ محصولات مختلف برای فروش و ایجاد ترافیک برای بازرگانان می‌تواند وسوسه ‌انگیز باشد، اما شرکت‌های affiliate-marketing که با برجسته کردن محصولات باکیفیتی که به آنها اعتقاد دارند، اعتماد مخاطبان خود را ایجاد کرده‌اند، احتمالاً اعضای مخاطب را برای خرید ترغیب می‌کنند. به عبارت دیگر کیفیت و ارتباط می فروشد.

برخی از نمونه های رایج بازاریابی وابسته عبارتند از:

  • وب‌سایت‌هایی که موضوعات کلی را پوشش می‌دهند که پیوندهای وابسته را در پست‌ های وبلاگ یا مقاله‌ها شامل می‌شوند، مانند فهرست لوازم ضروری آشپزخانه که توسط وب‌ سایت متمرکز بر آشپزیcom گردآوری شده است.
  • ویدیوهای YouTube که شامل پیوندهای وابسته در توضیحات هستند، مانند ویدیوی پیوست شده به ویدیویMy Every Day MKBHD
  • وب‌سایت‌های بررسی اختصاصی که محصولاتی را پوشش می‌دهند که برای خوانندگان هدف جذاب هستند، مانند Gear Patrol و Wirecutter

 

انواع سیستم های افیلیت مارکتینگ

بهترین سایت ها برای فعالیت به عنوان بازاریاب

 

  • MarketerHire

اگر شما یک بازاریاب دیجیتال مستقل هستید که به دنبال فرصت هایی برای نشان دادن مهارت ها و تخصص خود هستید، MarketerHire برای شما مناسب است. این سایت به عنوان پلی بین بازاریاب ها و شرکت هایی که به دنبال استعدادهای برتر هستند عمل می کند. چیزی که MarketerHire را متمایز می کند، فرآیند بررسی دقیق آن است که تضمین می کند تنها بهترین متخصصان بازاریابی دیجیتال می توانند به صفوف آنها بپیوندند.

شما به‌عنوان یک فریلنسر، مجموعه‌ای از پروژه‌های با کیفیت بالا را که متناسب با مهارت‌های شما هستند، پیدا خواهید کرد، خواه مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوا، بهینه‌سازی سئو یا بازاریابی ایمیلی باشد.

علاوه بر این، نه تنها کار، بلکه تجربیات ارزشمندی برای افزودن به مجموعه خود خواهید یافت MarketerHire به شما امکان می دهد با مشاغلی که با مهارت های شما مطابقت دارند ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به عنوان یک بازاریاب دیجیتال رشد کنید.

 

  • Upwork

Upwork یکی از بزرگترین پلتفرم های فریلنسینگ است که طیف گسترده ای از پروژه های بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد از مدیریت رسانه‌های اجتماعی گرفته تا بازاریابی محتوا و سئو، Upwork به بخش‌های مختلف در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال پاسخ می‌دهد. فریلنسرها می توانند برای پروژه ها پیشنهاد بدهند یا با مشتریان در تعهدات بلندمدت همکاری کنند.

 

  • Eightcap Partners

Eightcap Partners در مجموع بهترین برنامه وابسته به بروکرهای فارکس در سال 2024 را دارد. با این برنامه، شرکت‌های وابسته می‌توانند از هر لاتی که معامله می‌کنند، 6 دلار کمیسیون دریافت کنند. این امر باعث می شود تا درآمدهای تکرار شونده زیادی ایجاد شود، به ویژه برای شرکت های وابسته که تعداد زیادی از معامله گران را معرفی می کنند یا معامله گران روزانه را با فرکانس بالا معرفی می کنند.

فرآیند ثبت نام برای پیوستن به Eightcap ساده است. وابستگان احتمالی فقط باید یک فرم ثبت نام را پر کنند و معمولاً کد ارجاع منحصر به فرد خود را ظرف یک روز دریافت می کنند. Eightcap تجارت بر روی بیش از 800 ابزار، از جمله CFD برای فارکس، شاخص‌ها، سهام و کریپتو را ارائه می‌کند. این کارگزار جوایز متعددی را به دست آورده است و با بهترین اسپرد در کلاس خود، معامله گران زیادی را جذب کرده است.

 

  • Vantage

Vantage اغلب به عنوان یکی از بهترین بروکرهای فارکس ذکر می شود که یک برنامه وابسته بسیار سودآور را ارائه می دهند. این کارگزار یک برنامه وابسته به CPA را ارائه می دهد که بین 100 تا 800 دلار برای هر معامله گری که یک شرکت وابسته ثبت نام می کند، پرداخت می کند.

مبلغ دقیقی که یک شرکت وابسته به دست می آورد بستگی به کشوری دارد که معامله گر اهل آن کشور است. بنابراین، معامله‌گرانی که می‌خواهند درآمد بیشتری کسب کنند، می‌توانند تلاش‌های بازاریابی خود را روی کشورهای سطح 1 متمرکز کنند. برای کسب پورسانت، معامله گران ارجاع شده باید حداقل 500 دلار سپرده گذاری کنند و 2 لات از هر یک از ابزارهایی را که Vantage ارائه می دهد معامله کنند.

 

بیشتر بخوانید: کسب درآمد دلاری آسان از شایعه تا واقعیت

 

مهمترین نکاتی که باید در افیلیت مارکتینگ در نظر بگیریم

 

بسیاری از مردم شروع به فکر کردن در مورد ایجاد یک برنامه affiliate-marketing می کنند و فکر می کنند که فقط زمانی باید پول خرج کنند که زمان پرداخت به مروج خود برسد، بازاریابی وابسته در ابتدا برای شما کاملا رایگان نخواهد بود و باید هزینه های خاصی را از قبل محاسبه کنید.

 

  • شما باید یک حساب بانکی تجاری داشته باشید.

یکی از کارهایی که باید حتما قبل از شروع برنامه وابسته خود انجام دهید این است که مطمئن شوید امور مالی شخصی خود را با تجارت خود اشتباه نگیرید. اگرچه ممکن است در ابتدا شرکت خود را به تنهایی اداره کنید و اگر شرکت شما هنوز کوچک است، باید مطمئن شوید که یک حساب بانکی تجاری متفاوت برای نیازهای شرکت خود دارید.

  • از قبل به مالیات فکر کنید.

پس از ایجاد حساب تجاری خود، باید به تعهدات قانونی خود نیز فکر کنید. پس از شروع کار با اینفلوئنسرها و افزایش درآمد خود، باید مقداری پول برای مالیات های آینده خود کنار بگذارید.

 

مهمترین نکاتی که باید در افیلیت مارکتینگ در نظر بگیریم

جمع بندی

 

برنامه‌های بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ می‌تواند برای کسب‌وکاری که تصمیم می‌گیرد زمان کافی برای درست کار کردن آنها سرمایه‌گذاری کند، واقعاً سودمند باشد. اگرچه کار آسانی نخواهد بود، اما می‌تواند به شما چیزهای زیادی در مورد شبکه ‌سازی، تامین مالی و برنامه‌ریزی یک استراتژی بازاریابی از قبل با موفقیت بیاموزد.